Larssen Amaral vokser stadig, og med en økende arbeidsmengde og flere større prosjekter ønsker vi velkommen til vår nye digitale markedsfører.
Med en bachelorgrad og spennende arbeidserfaring i bagasjen flyttet Rikke Ytreland fra New York og tilbake til Haugesund for ett år siden (heldigvis for oss!). Hun begynte i jobben som Digital merkevare og kommunikasjonsansvarlig 1. mars og vil ta del i arbeidet med å bygge sterke merkevarer for våre kunder.
Å følge med på en digital verden i konstant endring kan være både tidkrevende og frustrerende. Bedrifter som gjør en god figur i sosiale medier, får en klar konkurransefordel i markedet.
Jeg ser frem til å jobbe tett på lokale, nasjonale og internasjonale kunder for å skape engasjerende og inspirerende merkevarer. Larssen Amaral har høye ambisjoner og jeg gleder meg til å bli en del av teamet, sier Rikke Ytreland.
Hun har spesialisert seg på merkevarebygging, og skal bistå våre kunder med å skape merkevarer og godt innhold som engasjerer i sosiale medier og gjennom gode annonser. Under beltet har hun kunnskap og erfaring fra både nasjonale og internasjonale bedrifter, blant annet J.Lindeberg og Garnius.
Vi ser at kundene våre i større og større grad ønsker hjelp til å forvalte nye visuelle identiteter over tid både digitalt og fysisk. Rikke vil være en stor styrke for oss inn i dette arbeidet med å bygge sterke merkevarer og skape den riktige følelsen for kundene til våre kunder.
Ønsker du å få mer ut av markedsføringen din? Det finnes hundrevis av veier å gå innen markedsføring, og Rikke står klar for å hjelpe deg. Med en brennende interesse for sosiale medier og trender, er hun alltid på jakt etter nye innovative måter å markedsføre bedrifter på.
Få byrånytt, fagprat og skisser fra skisseblokka rett i innboksen 🚀